Handelsbetingelser

  1. Virksomhedsoplysninger

Eriksen Company I/s
Tage Hansens gade 7 st. mf
CVR: 38796364
8000, Aarhus C
Email: kontakt@watzon.dk

  1. Priser og betaling

Alle priser er opgjort i DKK og der er medregnet moms.

På Watzon.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard og Visa Electron. Vi tillægger ikke gebyr på betalingskort. Betalingen foregår igennem Stripe.

  1. Levering

Levering sker igennem GLS og PostNord. Der er en forventede leveringstid på mellem 1-4 hverdage.

  1. Ansvar

Her beskrives, hvilket ansvar virksomheden har i forbindelse med salget af varen eller tjenesteydelsen. Virksomhedens ansvar afhænger af, hvad virksomheden sælger og om virksomheden sælger til forbruger eller andre erhvervsdrivende

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på Matas.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Særligt vedrørende ure: Reklamationsretten forudsætter normal brug af uret og dækker ikke brugs- eller slidskader på rem og glas samt batteriskift

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:
Eriksen Company i/s
Tage-Hansens gade 7, St. mf
8000 Aarhus C

  1. Returnering af varer

Her beskrives, hvordan kunden skal håndtere varer, der skal returneres. Det kan f.eks. være i forhold til, hvordan varen skal returneres, og hvilken stand varen skal være i.

  1. Databehandling

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse hos Watzon. Læs mere om vores databehandling og privatlivspolitik på denne side.

  1. Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på mail:  kontakt@watzon.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@watzon.dk.

  1. Kontakt

Watzon kan kontaktes per mail kontakt@watzon.dk.

  1. Ændringer

Watzon kan ændre handelsbetingelser ensidigt. Vi tager forbehold for pris fejl og ændringer, samt andre eventuelle fejl.

  1. Lov og værneting

I tilfælde af uenigheder er den danske lov gældende. Et evt. sagsanlæg skal afleveres til byretten i Aarhus.

Handelsbetingelserne er opdateret 14/09 – 2018.